yeah

Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Min första riktiga vän
Dag 3 - 10 faktapunkter om mig
Dag 4 - Min första kärlek

Dag 5 - Min önskelista
Dag 6 - Ett ställe jag älskar
Dag 7 - Min "att göra innan jag dör" lista
Dag 8 - Mina framtids drömmar
Dag 9 - I min väska
Dag 10 - bästa sommar minnet
Dag 11 - Ett speciellt tillfälle
Dag 12 - Det här är jag rädd för
Dag 13 - Texten till en favoritlåt
Dag 14 - Min familj
Dag 15 - En bild där jag bjuder på mig själv
Dag 16 - En gång då jag gjorde bort mig
Dag 17 - En rolig kväll
Dag 18 - Min kusin
Dag 19 - Det här gör mig sur
Dag 20 - Min bästavän
Dag 21 - Det här får mig gråta
Dag 22 - Något jag längtar till
Dag 23 - Lista på favoritsaker
Dag 24 - Min nuvarande kärlek

Dag 25 - En bild på dig och en  vän du inte träffat på länge

Dag 26 - Vad jag älskar att göra

Dag 27 - Någon jag kan lita på

Dag 28 - Innan skolan

Dag 29 - En gammal bild på dig

Dag 30 - En nytagen bild på dig


Okej, jag börjar ikväll ;)

Viii hörs ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0