Yeah I'm sorry

Tjaffan!
Jag vet att jag inte har bloggat mycket alls på den här bloggen! Eller.. Okej, det var senast i måndags. Men det känns som om jag behöver uppdatera lite. Jag har varit med kompisar, fixat skidor haft nice helt enkelt. Har inte hunnit med bloggningen! Eller jo det har jag. Men jag har bloggat på DT. Den blogg jag satsar mest på men det är dock en häst blogg. Så hästintresserade människor kan ju läsa om dom känner för det. Dressyrtokig.blogg.se! Orkar inte länka den.

Men nyss har jag varit med Matilda och Amanda! Ganska nice faktiskt! Eller.. Nej -.-!
Vi hade as tråkigt, dom gick nyss. Så nu sitter jag och dunkar mjusik för mig själv. Iv'e got the fire..
Hell yeah! Ebba har fest ;)! Hihi. Jag ser ut som en fisk med min skidutrustning förresten. Kommer
fota extremt mycket imorgon på resan. Kommer ha så fucking bäst! Kommer lägga upp bilderna på
fredag, eller imorgon! Jag har ingen aning ;)! Jag ska nog sova nu. För jag ska upp klockan fem.. Då behöver
jag nog sova. Ska vara i skolan klockan sex.. Så Ebba, hoppa i sängen nu!
Min mamma ville att jag skulle vara uppe längre, men det orkar inte jag så ;)!
Puss Ebba

Don't try to fix me, I'm not broken.      
So, just leave me alone.. Beacuse you know that I hate you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0