Tyska -.- '

nu sitter jag och har grupparbete i tyska och jag ska skriva om köln.. Världens tråkigaste språk! Vill byta t något annat. men jag går typ inte -.- ' Saknar lotta väldigt mycket. Men aja, jag får väl överleva! Men när Lotta kommer tillbax då kan jag älska Tyska igen! Men inten u direkt. för det är cooook tråkigt! Men jag sitter och skriver här och sen typ är jag inne på Facebook! Och smsar med Linnea ♥ Men nu måste jag sammarbeta med dom. Men jag oorkar inte. Längtar fett mycket tills Påsklovet. Men inte tills imorgon, för då har vi prov i Fysik = No! Jag kan lite iaf. Det är tummen upp (y) Men ska öva mer ikväll efter träningen och före träningen! Men jag är förskyld så jag vet itne om jag kan träna. Var ju sjuk i måndags och tisdags. Egentligen skulle jag varit sjuk igår, men jag gick t skolan på ett skäl.. Never say Never!! Men nu ska jag gå. vi ses sötnosar. Puss Matilda ♥

Love u ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0