rip solsidan

Tjaffan
Sitter hemma i sängen och inte gör så mycket.. Messar med lite människor, läser bloggar och dricker pepsi.
Kan livet bli bättre eller? Nej. Eller jo, om bara han♥ var här skulle allt vara bäst!
Var somsagt hemma hos Matilda, kollade på Solsidan och lite sådära. Solsidan är slut idag, fuck that!
Men avsnittet ägde fan. Haha! Matilda, Amanda och Ebba humor på hög nivå typ. När jag kom hem hälsade jag
på familjen med min älsklingsfras "Tjaffan". Sen hoppade jag in i en dusch, sen hamnade jag hära ;)!
Mamma och brosan sitter och kollar på TV medans jag har mer nice än dom ;)!

Imorgon ska vi på pjäs med skolan, vilket betyder att vi får sovmorgon. As nice!
Ska vara vid ett gymnasium vid nio, så jag får iallafall sova lite längre. Vilket betyder Ebba kommer
vara uppe längre ;D! Haha yeah. Men nu känns det som om jag faktiskt utråkar er.
Men sånhär blogglust som jag har just nu har jag inte haft på fucking länge alltså ;D!
Puss Ebba ♥


19 Mars 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0