Om ni orkar läsa förstås. Haha ni borde ;)

- Omg vad mycket jag har att berätta.. Okej let´s go ;)

Vi börjar med resan dit... Vi skulle välja platser och då tog några våra platser längst bak. Så jag var fett sur.. Men sen blev det kul och då snackade vi och körde klädpoker. Haha, michelle fick sitta utan byxor. Så hon gjorde det :p Sen skulle jag sitta i det, men då hoppade jag ut ur leken.. Hihi ;$ Sen så körde vi skpd och då var killarna osocciala.. Då mnar jag verkligen det.. Men sen så pratade vi verkligen mycket! Men sen kom vi fram och då skulle vi sätta på oss pjäxorna och då fick inte jag på mig mina så jag blev as irreterad. Men sen fick jag i dom och då skulle vi ta på oss skidorna utanför och. Haha jag kom inge vart så jonna fick hjälpa mig och då gick det bra. Vi gick först till Barn-backen för att vi skulle värma upp och det gick väl.. Sådär ;$ hihi. och det var barnbacke också.. Då ramlade jag.. Mobba inte!  Sen gick vi till den stora backen och då åkte vi med knappliften och då gick det också bra. Jag skulle åka ner på skidorna och då ramlade jag och alla började as garva. Sen så kom jag ner men det tog väl ett tag? Haha. säkert 30 minuter innan JAG kom ner! Men sen så var vi där nere och då åkte vi upp igen och åkte skogvägen och det gick super bra (y) Så då var jag igång.. Sen åkte vi skogvägen kanske 3-4 gånger? Sen gick vi och åt.. Det var hamburgertallrik och då så såg jag en as snygg kille.. DÖR! Men aja.. Sen åt vi klart och då gick vi ner till barnbacken för michelle och ebba var där. Och sen så åkte vi den stora backen igen och då ramlade jag i knappliften.. hahahhha! Så en scooter fick hjälpa mig ner! Seriöst? Sjukt pinsamt, många stirrade och sen sa en kille typ " Lyckat tjejen " Och då sa hans kompis typ " Markus kommentera inte " Och då blinkade han med ögat.. hihi! Men sen så var jag där nere och då satte jag på mig skidorna igen och vi skulle leta upp michelle och Ebba typ? Ja då gjorde vi det. Och åkte ner för backen ännu en gång. Och få fick jag nog.. Jag snurrade runt med mina skidor så jag har vricat foten och sen ramlade jag och ramlade på knät.. Sen ännu en gång på ryggen och nacken.. Sen ännu en gång på magen.. Ni anar inte hur ont jag har? Men sen så gick jag in och tog av mig skidorna och bestämde mig för att inte åka något mer.. Så jag och michelle letade upp Emilia. Så vi var med henne och hon handlade godis och sen mötte vi upp ebba och då åkte vi igen.. Och då så jaa.. Vi åkte och sen blev tiden mycket så vi var tvungna att gå till bussen! Och så åkte vi bussen hem.. Jag william Ebba sofia carolina sabina emilia michelle jonna vi hade as naaajs. Musik på höög nivå och dansade och sen så skrev i alla ... Ja.. SEN DET BÄSTA.. William hade ingen stanns at sitta så han satte sig i michelles knä och michelle blev aaaaas röd? Ni anar inte.. Och sen så tog Ebba kort och då sa william till michelle " Ingen kan skilja oss åt.. " Något sånt haha.. Och då tog vi kort. hihi michelle var as röd och sen tog william runt sin arm om henne.. Jag tror det börjar växa kärlek dära va? Hehe.. och sen kom vi hem..

Omg, vi hade as kul på vägen heeem! Jag vill till bussen igen för vi hade sååå kul!! Jaja, Nästa år Here we come romme ;)
Nice da va? hihi!
Ska dra nu.. Puss matilda ♥

Kommentarer
Postat av: Iiiden

Jasså det är nice !:) aldrig varit osams ?:)

2011-03-24 @ 20:25:36
URL: http://melui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0