Nystart!

Tjaffan!
Jag och Matilda har ju haft den här bloggen cirka 1 och ett halvt år. Vi har inte bloggat på den på 1 år typ.
Men jag sa nyss till Matilda att jag kom ihåg våra inloggningsuppgifter så jag tänkte att vi kunde börja igen?
Båda är ju så CP man kan bli. Men vi måste ha en ny header! För bilderna på mig och Matilda är så gamla dom kan bli. Jävla fjortistider alltså! Haha. Usch, vi var verkligen fula båda två! Nu ser båda normala ut! Snygga också ;)!
Amanda Njie kommer snart hit, då ska vi hitta på något roligt. Sen har ju vi tagit bort alla inlägg så ni har inget att läsa! HAHA! Eller jo dethär! Men jag orkar inte skriva någon presentation, inte Matilda heller! Ni kommer liksom
få reda på allting genom bloggningen typ! Matilda spelar handboll, jag dansar och rider. Hästar alltså.
Men här kommer lite då och nu bilder! 

Matilda
Då;
Nu;
Fortfarande fjortistilen där inne. Men hon använder inte så mycket smink längre ;s

Ebba
Då;
Nu;
Vacker kvinna!

Haha, ser ni ingen förendring? Det gör vi iallafall. Matilda är inte längre blond, jag är inte lika fet ;s
Vi är inte fjortisar, haha-.-! Vi tar fortfarande rejält mycket bilder, men vi beter oss inte som förr..
Omg! Men vi ska vara med Amanda nu. Båda bloggar lite senare ikväll :) 
Puss Ebba Rickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0