min bästavän, ja hon där


Jordens vackraste männsika. Jag älskar dig! Precis för den du är. Du ska aldrig ändra dig för någon! Jag lovar dig, jag har provat. Det går åt helvete.. Du är perfa precis som du är. Lite cp.. Men det är jag också? So what? Vi ska inte ändra oss för att få pojkvänner! Vi är vi. Det är dom som ska ta oss som vi vill bli tagna. Du är världensbästa vän! Min allra bästavän. Jag älskar dig mest av allt. Du är som en i min familj. Enligt mina föreldrar också. Du är en bonus dotter typ! Det är som det. Du följer med överallt liksom. Yeah, vi bråkar! Men so what? Man kan inte leva utan att aldrig bråka? Älskar dig iallfall. Förutom när vi var fjortisar och bråkade. Gahah.. När vi skulle ha slagsmål. Töntar vi var? Fan, bort med det. VI är cp, ta oss som vi är. Vi är grymma! Tycker inte du det? Nej men dra då! Puss på dig min älskade bästavän!

/Ebba Rickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0