Matilda har Pannkakor med sylt - PMS

Jag hatar när jag inte kan sova.
När jag verkligen vill sova, och måste göra det. Så går det inte. Jag måste ju sova nu. Egentligen skulle jag sovit klockan åtta. För ett barn ska egentligen sova nio timmar per dag. Men jag sover ungefär fem eller fyra timmar per natt. Inte så konstigt att jag alltid är trött på morgonen. Kanske är därför som jag inte kan koncentrera mig på dagarna i skolan. Jag hatar att jag aldrig kan sova. Min bästavän Michelle kan sova redan vid sju på kvällen och ändå försover hon sig? Egentligen? Varför kan man inte bara ställa in kroppen på; Ah, idag ska Ebba Rickan gå upp klockan 06.00. Sen kan min kropp gå upp och göra allting. Ooouf vad skönt..

Nog snack med det..
Nu kollar jag på Efterlyst med Markus. Mamma duschar! Har pratat med Matilda lite i telefon. Men sen la hon på för hon tyckte jag var tråkig. Men det tyckte inte jag :(! Taskmurt. Jaja, hon har bara lite Pannkakor med Sylt íbland. Det är våran förkortning på PMS. Hhahaa! Jag brukar faktiskt inte ha PMS. Eller jo.. Kanske! Hehe, alltid ;)! Jag är så trevlig då :$! Höhö.. Idag skulle jag och Matilda gått på NSN - Never say never! Men det sket sig. Båda skulle ju fixa skidor och sånt. Fick pengar nyss av världensbästa mamma. Ska köpa lite yttligare med godis på Kungsberget imorgon ;)! Haha! Jag är ganska fet ;s! Skit i det. Någon gång måste man ha roligt. Men Ebba? Roligt har du varje dag? - :$

Nu ska jag skriva ett inlägg om mitt och Matildas liv tillsammans. Håll ut! Snart kommer det!
Puss Ebba


Fuck you're self.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0