Måndag 28 mars!

hejsan! Idag är jag sjuk igen..Så jag är hemma från skolan och ligger i sängen och mina öron dunkar, snoret rinner och min hals gör fruktansvärt ont! Och såhär kunde jag faktiskt inte gå till skolan. så jag slapp idag. Kanske inte kan gå imorgon heller? Men vi får se, imorgon har vi faktiskt ett prov i grammatik. Men det ska ja inte gå på. För jag har faktiskt inte övat. Men jag tror inte att jag kommer gå imoron. För man måste ju vara hemma 1 dag extra så man vet att man är frisk. Men på torsdag kommer mina glasögon. Längtar stort! hehe.. Nu ska jag ta mitt täcke och lägga mig i vardags rummet och titta på tv eller film. Vi ses ! Puss matilda ♥

I miss u really much sis! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0