Kungsberget imorgon.. Längtar stort ♥

Har varit ute med ebba & amanda. fast vi var hemma hos ebba. Men först tog vi en runda till Rockville och sen handlade jag choklad. ovh sen gick vi hem till Ebba och chillade.. Först försökte vi en sak men det gick inte. Sen var ego ebba inne på datorn i en timme och jag och amanda försökte få henne att göra så vi också fick vara inne på datorn. Men vad blev resultatet? Nej såklart. Det var därför jag gick hem ;) Men ebba somsagt vill sluta på den här bloggen.. :/ Lite synd, men jag vill försöka få henne att skriva hära igen.. För man kan ju inte vara ensam eller hur? Men jag ska försöka.Och få en ny deisgn och header. Men nu ska jag in på facebook som jag har saknat. Och sen gör jag väl något kul.. IMORGON SKA JAG TILL KUNGSBERGET! längtar grymt mycket.. Hhihi.. så det blir ingen bra uppdatering imorgon.. Typ 1 inlägg på kvällen eller något sådära .. Kanske bilder förekommer? Hihi. Men I don´t think so honeys. Men nu ska jag tagga.. Puss Matilda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0