Herregud.

Tjaffan..
Sitter hääär i min ensamhet och dunkar musik. Kan livet bli bättre än såhär eller? Nej det kan det inte.
Dom kärleksinläggen Matilda skrivit är om Bob, haha sötnos du är Matilda! Förstår dig.
Anledningen till att rubriken blev herregud var för att statestiken är bra, även fast inte jag eller Matilda gått ut med bloggen. Skumt alltså? Men sen när vi går ut med bloggen blir det ju mera ;)! Men vi kommer inte gå ut med bloggen förens vi har en ny header. Det är på tok för gamla bilder. Och fuuula är dem dessutom. Jag tror jag ska ta och vara lite social mot min familj? Hhaha, nej skulle inte tro det ;)! Jag ska platta mitt hår, smörja in mig, tvätta min piercing, sen snacka lite skit med cp tvillingen mitt emot. Vi hörs väl imorgon bitti eller efter skolan då jag är med Matilda. Vi ska ha super. Det vet jag!
Puss Ebba


Good daaamn!
I am beautiful

Godnatt jordklotet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0