hemma från skolan!

Nu har jag kommit hem från skolan, och jag slutade en halvtimmet tidagare. Skulle egentligen ha slutat halv 3. Men vi sluutade klockan 2 ist. Men dagen har varit bra, Först var vi ju på teater.. Moa ♥ Jesse och den var rolig haha.. Skrattade det mesta, dom fattar inte att dom gör bort sig !? Men aja. Vi kom från teatern cirka halv 11. Och då gick jag emilia hem till Michelle. Och så gick vi till ica och handlade glass, Sen gick vi till Michelle och var inne på datorn. Vi gick till skolan igen 10.55 Så vi kom i tid. Sen så hade vi engelska och det var tråkigt -.-' Hatar Engelska nu, när Lotta är borta. Saknar henne som fan. Men sen hade vi lunch vid 12.00 tiden och då var det någon biff kryta med ris. Och vet ni? Ebba tappade sin tallrik så alla skrattade T.om Robert och gabriel i 9an och sen haha.. Jag kunde inte sluta skratta. Sen sa Gabriel till Ebba " Så kan det också gå Enkronorsbruden " .. Andreas, gabirle och typ någon mer kallar mig och ebba olika saker. Mig " Snickers bruden - och Ebba " Enkronorsbruden " Det hände en sak förut. Det är därför. Men det var kul.. Sen så åt vi och gick ner till centrum för att handla ännu mer glassar. 3 stycken faktiskt. Hihi det var 3 för 15. Så det var nice. Sen gick vi till skolan och hade klassråd och då var jag Ordförande.. Så jag skrev massor med saker på tavlan om Ebba och michelle. Att dom var bitchar och Fitchar.. Sen var jag tvungen att sudda det -.-' Vår lärare asså sa till mig att jag skule sluta, Men sen hade vi No-labb och då fick vi ha musik på, så vi bestämde att Ha Eric saade i ungefär 10 minuter och sen bytte vi från låt till låt. Så dagen har gått bra och imorgon är det nya tag. Och då är det ännu jobbigare lektinoer. Hatar tisdagar och fredagar mest. Ni anar inte !? Men nu ska jag gå och värma en pizza.. :$ Skäms matilda. Skoja, men idag ska jag inte träna heller. Har typ fått något i mitt lår. Så jag kan knappt gå. Eller jag kan inte springa. För då knäcks låret. Och det gör fruktansvärt ont. Ni anar inte. Men nu ska jag dra, vi ses väl senare.. Det här inlägget blev visst långt? Haha.. Hoppas ni läste.. För.. Varför skriver vi annars? Puss Matilda 

Från lördags Macbook '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0