Godmorgon '

Tjaffan!
Idag är det Måndag, ny vecka & nya tag.. Men det kommer gå fort. Men nu ssnart ska jag åka till Östra gymnasiet, ja ni vet. Vi ska samlas dära. För vi ska gå på teater. haha-.-! Men iaf nu siter jag i sängen och tittar på vakna med the voice. Det är bra ibland, men jag har tröttnat på det som fan. Men jag får väl titta på det iaf.. Har ju inget annat att titta på. Men snart ska jag ta på mig strumpor. Jag är alltid seg med det, för jag hittar aldrig ett par och så blir jag väldigt jävla stressad. Men idag slutar jag halv 3. Har no-labb sista lektionen. Eller ja, vi har bara 1 lektion idag. Vi kommer hem till Lunch och då har vi bara klassråd(jag räknar inte det som en lektion) Sen har vi No-labb som jag hatar mest i världen. Jag kommer underkänd på den sak jag har gjort nu.. Det är liksom en komplicerad sak :$ Haha, kan inte förklara här. Men nu måste jag gå. Har skrivit i 5 minuter. Men nu fick jag sms av viktor. Så nu måste jag kila. Ses senare..
Puss matilda ♥

I still love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0