Forsätt så här.

Statistiken är as bra. och vi har typ inte meddelat er om bloggen? Helt sjukt bra.
Iallafall...

Nu sitter jag vid min sminkbord och typ bara fotar ;$ haha, Men jag vill smsa med min älskling viktor. Men han svarar inte på sms. Så ska försöka så han vaknar vid liv så vi kan messa, I want that so much. Men aja, imorgon kunde inte ha vara. Han ska på begravning av sin morfar ;( Så synd. Men nu ska jag dra, ska försöka så han vaknar vid liv och sen sk jag bara ha tråkigt. Klockan är bara 18.50 och jag vill faktiskt sova nu? Vet inte varför. jag är konstig. Men aja, ska smsa med honom och se vart det leder. Btw.. Vet ni hur mycket jag vill byta rum med mamma och pappa? Ska tjata ihjäl mig, men dom vill fan inte. Eller mamma vill, men inte pappa -.-' Åh. Eller så vill jag möblera om i mitt rum, så jag får lite förändring. Det är ju roligt också, Eller hur!? Men nu är jag tvungen att gå. Men jag har lust att blogga, men vad ska jag bogga om?! Så då är det ingen ide.Men vi ses typ senare.. Typ vad jag har hittat på.. Om jag messar med viktor? Vem vet.. ses sötnosar.. Puss Matilda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0