Egentligen!

Hejsan - nu har jag kommit hem från Läckaren.. Men Egentligen skulle jag ha slutat halv 4.. Så jag fick gå från skolan vid 2 tiden så ja.. 1h 30min fick jag sluta tidigare! Och det är skönt. Men iaf ..
Skolan har varit bra, första lektionen hade vi Matte och då hade jag prov! Det gick sådär. Blir faktiskt inte förvånad om jag får omprov igen. Men ebba kommer klara sig, för hon var faktiskt ganska duktig, Eller hon var super duktig. Hon klarade dom svåraste frågorna .. 17 & 18. Så det var bra gjort av henne. Men aja, sen hade vi livskunskap. Kill&tjejgrupper hade vi. Vi snackade om vad vi tycker är dåligt och bra i klassen, så det var skönt att prata ut. Sen hade vi Engelska och då var vi i klassrummet H5. Och hade några lekar på engelska. Så dagen har varit ganska chill.. Men sen hade vi lunch vid halv 12. Och sen hade vi So och efter det slutade jag.. Så det var min dag.. Sen på lunchen ville jag se min älskling, men jag såg han 1 gång. Sen gick han :( Men aja. Nu sitter jag och äter godis. vilken godsgris man är va? ;) Men nu ska jag tagga.. Vi ses sötnosar.. Puss Matilda ♥

" Det är jag som ljublar mest på läktaren, och det är mig du ser.. Ingen någon annan. Utan mig "
Älskar dig syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0