Ebba kommer!

Hejsan - matilda hära. Nu kommer Ebba hit, jag är frisk.. det enda är att mitt snor rinner och det är väldigt jobbigt i vissa lägen. Men aja, imorgon ska ja till skolan igen och imorgon ska jag se never say never igen med sofia och ebba. Jippi! Kommer nog skrika igen. hihi, Men nu ska jag inte sitta här och babla om imorgon eller något sånt. Idag har jag bara slappat. legat i soffan och tittat på film och sen har jag typ bara gjort det. Sen chattat med dennis och såna saker. Men på fredag har jag fysik-prov. Kan fack nothing.. det är skit irreterande! Men aja, får väl ta igen dom här dagarna kvar på veckan. Har ju inte kunnat övat något :/ Fysik boken är i skolan och jag får väl ta hem den imorgon. Efter never say never får jag väl öva.. Ett sjukt måste. Men nu lyssnar jag på Never let you go - justin bieber. Min älskling ♥! Men nu ska jag typ vänta tills Ebba kommer, och då kanske vi updaterar något. Hehe. det kommer bilder ;) Kärlek till ebba♥ Nu ska jag dra. vi ses sötnoar. Puss matilda ♥

Tagna nyss ;




Tjingeling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0