Du ljög bakom min rygg... du är inte dig själv!

Jag hade en bästavän.. En som lyssnade och inte spred rykten, Den försvann och jag vet inte vart den har tagit vägen. Den är antagligen tagen av någon! Eller så vill den inte visa dens riktiga jag. Jag älskar henne för den hon är. Men hon visar vilken nivå hon kan komma upp till. Och den nivån är för mycket. Jag kan inte lita på henne längre... Så därför kan jag inte tro på ngt du säger.. Jag är ledsen, men jag säger upp mig som din vän nu.. Hitta ngn annan som mig. Jag lovar.. det finns!

Du ljög bakom min rygg.. du föll ner till botten!
// MATILDA LINDAHL '

Kommentarer
Postat av: wilma

jag har fuck heller ljugit!

2011-03-23 @ 17:00:01
Postat av: Matilda

Det har du visste din jävla nolla

2011-03-28 @ 23:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0