Amandas ställe

Tjenare alla underbara läsare :)
Hur mår ni idag? Själv mår jag på topp och jag är glad today! Fråga mig inte varför.
Jag sitter hemma hos Amanda Njie och vi har nyss bakat. - Jag.
Jag har inte gjort någonting, jag har bara slappat och haft chill. Haha jag är så himla snäll
mot mina kompisar! Hedda sitter med två apelsiner och en banan och leker. Misstolka hur ni vill.
Vi väntar på att Matilda ska komma hem. För sen ska vi vara med henne så vi kan åka till Gubb.
Mycket bilder kommer bli tagna idag!
Matilda borde vara nervös för den grejen vi ska göra. Men hon kommer bli glad! Tror jag.
Och ni som läser den här bloggen, om ni tycker den är bra? Skriv till era kompisar om den här
bloggen! Så får dem också läsa om två 2barns liv. Roligt? Ja ;) 
Ska ta och äta mina muffin nu! Puss


Galne jag på nyårsafton med bästa tjejerna!
Hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0