10 fakta om dig själv.

Jag heter Matilda linnea Lindahl.
Jag spelar handboll i skogås F-98 och vi är bästa 98orna i stockholm..
Jag har en brorsa som heter Rasmus och han vill bli fotograf. Och om jag ska vara ärlig så fotar han grymt.
Jag älskar äldre killar.. Jag vet inte varför. Dom är mer mogna. Just nu gillar jag en kille som går i 9an.
Jag har bara åkt utomlands 3 gånger.. Turkiet, norge , danmark! Lustigt va?
Jag fotar mig själv ganska ofta. 5 foton per dag. T.om mer än det.
Jag brukar vara sex-galen ibland ;$
Jag är oskuld!
Jag har strulat 40 gånger max.. Tror jag!
Jag älskar att sjunga, men jag suger.. -.- '

Ja lite fakta om mig.. Hoppas ni tar det som ett.. Ja.. Hoppas ni känner mig lite nu.. Haha skoja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0